dinsdag 18 mei 2010

in search for ... sleep

Nog steeds vrijdag 15 mei. Na wat zoeken in Ramales De La Victoria verwijst een vriendelijke canrabriër me naar het Tourist Office. Zij verwijzen me door naar de vallei van Gandara (een rivier en een dorp). En daar vind ik een ideale slaapplaats. Het is nu iets na 18u en ik installeer me. Uitladen, Fietsje in orde zetten, en internet opstarten. Weer niets...
Dan maar gaan eten in een plaatselijke Bar/Pub/Restaurant (hier is het alles tegelijk). Gefrituurde kabeljauw met groenten (lang geleden dat ik nog eens iets "gefrituurd" heb gegeten - dat is niet echt mijn stijl). Nuja; 't Was wel lekker... (maar toch liever op een andere wijze)
Terug in de BB (bed and breakfast) krijg ik, na wat bijpraten, een andere kamer toegewezen. Deze heeft én een keuken én een wasmachine. En dat voor 5 euro per dag meer. Wat moet je als fietser meer hebben!

Voor de liefhebbers:
Posada Y Viviendas Rurales
La Lastria
Cantabria - Valle de Soba
www.lalastria.com
mail: posadalalastria@hotmail.com

Belangrijkste steden in de buurt: Laredo en Santander aan de kust - Ramales als dichtste (kleine) stad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten